onsdag 6 februari 2013

Ringarna

Jag har inte samlat på mig värst mycket vatten under graviditeten, vilket jag är både glad och tacksam för. Nu mot slutet har dock mina fingrar blivit lite svullna. Eftersom risken för kejsarsnitt är rätt stor då bebin ligger åt fel håll så vågar jag nu inte längre ha på mig mina ringar. Ifall jag inte får loss dem innan operation så måste de nämligen klippas bort. Så det är säkrare att ta av dem medan det ännu går. Fast det känns nog ledsamt, naket och konstigt. De är ändå så pass viktiga för mig att jag vill bära dem trots att jag inte längre vågar ha dem på ringfingret, så istället hängde jag dem på en silverked runt halsen. Fast jag längtar redan tills jag får sätta dem tillbaks där de hör hemma!
Mina älskade diamanter! Även om ringarna nog ännu går på och av så vill jag inte ta risken att de plötsligt inte längre skulle gå. Bättre att ha dem runt halsen i så fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar