fredag 16 augusti 2013

Hösthemmet

 Höst, hemmakvällar och fredagsmys. Då vill man fixa fint där hemma. Inreda med ljus, filtar och kuddar. Jag känner absolut för att fixa lite fint och nytt hemma hos oss. Någon färg skulle jag gärna införa... Hm, undrar bara vilken. Kanske ljusblått eller mint?! Här lite inspirerande interiör-bilder som jag tog från mina pinterestmappar.
Så inspirerande! Älskar mattan, färgerna och allt. Kanske liknande ljusblått skulle passa hos oss. Tavlorna är sååå fina. Liknande borde inte vara så svårt att fixa själv?!
Riktigt höstmysigt vardagsrum med stickade kuddar och filtar. 
Mattan, kuddarna och konsten!
Jag älskar dessa tavlor! Så snygga. 
Drömkök. Jag skall ha färska örter i mitt kök hela hösten har jag tänkt, det ger ett så fräscht och snyggt intryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar