lördag 17 augusti 2013

Minnen i bild

Sen jag fick min Iphone för nästan ett år sedan har jag inte en enda gång gjort backup på de foton jag har tagit med den. Dumt jag vet! Som tur har telefonen inte råkat ut för något och alla mina bilder är intakta. Idag passade jag på att föra över alla foton till datorn och dessutom spara dem på min externa hårdskiva. Skönt att veta att de inte kan försvinna så där bara nu. Dessutom var det sjukt roligt att gå igenom bilderna från det senaste året- Nästan 1200 foton och några filmer. Jag gillar helt klart att ta foton på min frukost och annan mat, blommor, vårt vardagsrumsbord, på min gravida mage och på Hubbe.

Iphonebilder från förra hösten. 
Bilder från vintern och  Hubbes arrival.
 
Våren och vappen.
Underbara sommarsnäps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar