fredag 9 augusti 2013

Sittdelen monterad

Bugga med sittdel. En positiv grej med sittdelen är att det är betydligt lättare att komma åt varukorgen än med liggdelen!
Eftersom Hubbe allt mer gillar att följa med vad som händer runt omkring honom och han dessutom är stadig i ryggen monterade jag upp sittdelen på Bugaboon redan idag (rekommenderas från 6 månader). Vi måste förstås genast ta oss en testrunda och han gillade massor. Me ögon stora som tefat tittade han på allt spännande i matbutiken och när vi närmade oss hemdörren igen så somnade han och jag fick testa liggläget också. Så sittdelen får nog hållas, funderade ännu innan testrundan ifall jag borde sätta tillbaka liggdelen ännu för en tid men nu vet jag att detta nog var rätt tid att byta i alla fall.

På väg ut. Elefantsnuttisen rymdes att sitta bredvid. Dookyn ser lite trist ut bara... Måste nog förvara den i varukorgen då den inte används tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar